Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 kwietnia 2013

Ważne!

Tak, tak powracam. Czemu tak długo nie było rozdziału? Ten przeklęty Internet przestał działać w najmniej odpowiedniej chwili. Przez cały tydzień siedziałam bez kompa, a moje myśli krążyły na temat tego jak napiszę rozdział. Dokładnie wczoraj o 20 podłączono Internet z powrotem, więc teraz spamuję. Rozdział pojawi się dzisiaj lub jutro. Muszę też przyznać, że brak Internetu wyszedł mi na dobre, bo znalazłam stare szpargały. Oto co z nich wyszło: www.brylkasworld.blogspot.com
Tak, tak założyłam nowy blog, bo wena mnie ciągnie do rysowania czegoś.
Muszę przyznać, że ta notka jest bez sensu, ale za 30 minut idę do szkoły. Tak, tak w piątki chodzę do szkoły na 10.30

Więc oto tą głupią notką kończę spamować. Zapraszam na nowego bloga, gdzie za chwilę ukaże się notka ( również bez sensu). Do następnego rozdziału...

Szałwia

1 komentarz: