Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 20 kwietnia 2014

Życzenia! +małe info

Na początku takie info rozdział pojawi się po świętach (czyli wyczekujcie go we wtorek), jakby go nie było to weźcie widły i strajkujcie przed moim domem albo trujcie mi życie na fb (byłabym wdzięczna).

A teraz życzenia (niestety z internetu, ale za to w przyszłości wstawię rysunek):



W te piękne Święta, gdy Pan Zmartwychwstanie. Życzę smacznych jajek na śniadanie, żółtego kurczaczka, białego zająca i oby te święta trwały bez końca Tęczowych pisanek, na stole pyszności, mokrego Dyngusa i wspaniałych gości, niech to będzie czas uroczy Życzę miłej Wielkiej Nocy!!!

Myślałam też o tym by coś narysować, ale dzisiaj nie mam czasu (tak jak wczoraj- nie wyrobiłam się przed zachodem słońca -.- ). Obrazek wstawię kiedy indziej (jakbym nie wstawiła do wtorku to byłabym wdzięczna za strajkowanie pod domem i trucie mi życia na fb).

Z poważaniem

Szałwia ( Internetowy miś!!! )

3 komentarze:

  1. Internetowy miś :) Tez brałam życzenia z neta :D Dziękuję :* i jak coś będę strajkować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award :* Więcej informacji u mnie w zakładce nominacje :) http://jusza-love.blogspot.com/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award
    http://kare-serce-konia.blogspot.com/p/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń