Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 marca 2013

(Nie)Wielki Powrót

Oto ja, Szałwia! Powracam po miesiącu męczennictwa (patrz: Powód).
Pytacie pewnie czemu?

Powód:
1. Mój laptop się zepsuł.
2. Facet który go naprawiał, był tak leniwy, że naprawiał go MIESIĄC!
3. Na dodatek złapałam anginę.

Częstość notek:
1. Będą rzadziej, lecz będą dłuższe.
2. Najbliższa pojawi się pod koniec tygodnia.

Czemu notki będą rzadko?
1.Ostatnio mam problemy z koncentracją.
2. Nie mogę nic wymyśleć (dni 5 luty-3 marca- miesiąc anty pomysłowy)
3. Oceny nie będą się same poprawiać, a sprawdzian szóstoklasisty tuż, tuż...
4. Nauka angielskiego i niemieckiego.
5. Ogromny zapał by pójść do klasy dwujęzycznej.
6.Chęć nauki j. francuskiego.

Czemu nadal mam dobry humor?
Mam mnóstwo pomysłów, więc rozdział będzie tuż, tuż...

Komentowanie innych blogów:
Dużo czasu mi zajmie zanim znów będę regularnie komentować, ale w przyszłym tygodniu już pojawią się jakieś komentarze ode mnie.

Chciałabym też przywitać nową czytelniczkę mojego bloga o nicku Spirit. Dziękuje za nominowanie do Versatile Blogger Award. Jednak nie wiem czy skorzystam. Powód? Nominowało mnie już 10 osób (większość przez maila), ale dziękuje za to wyróżnienie.

Pozdrawiam,
Szałwia (wasza blogerka z anginą zamiast weny)

1 komentarz:

  1. Szałwia! Mordo Ty moja, żyjesz! Yeeeey! Dobrze wiedzieć ;D I chociaż Cię nie było baaardzo długo, a ja zdążyłam już skończyć drugi tom i zacząć trzeci, to podziękowania w ostatniej notce są i dla Ciebie :) A teraz weź się do roboty, bo ja chcę nowy rozdział...^^

    OdpowiedzUsuń