Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 stycznia 2014

Dzisiaj rozdziału nie będzie, ale za to niespodzianka jest.

   Ok, dzisiaj rozdziału nie ma, ale za to cały czas przeszukiwałam swoje dokumenty i znalazłam to:




   Z tego co pamiętam, to były szkice Janka. Hmm... Chyba jeszcze z końca 2012... Tak, tak wiem, że nie mam jakiegoś ogromnego talentu, ale gdybym narysowała to na kartce, to może wyglądałoby to lepiej, ale nie będę się czepiać swojej twórczości sprzed wieków. Teraz tylko trzeba jeszcze wyszukać szkice Izy i Claudii i wtedy cały komplecik będzie ☺. Według mnie udał mi się tylko jeden rysunek (prawy dolny róg♥), ale co tam... Nie czepiajmy się szczegółów... Mam nadzieję, że to jest dobra rekompensata za brak rozdziału ;) Papatki...

3 komentarze:

  1. Mi tam się podobają te rysunki :) Według mnie bardzo ładnie rysujesz :*
    Czekam na szkice Claudii i Izy :) Pozdrawiam :* No i ponawiam pytanie kiedy będziesz na gg? A i jeszcze jedno nie masz mnie w liście blogów polecanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię wersji Manga i Anime, ale szkic bardzo ładny:D Gratuluję talentu :D Ja w ogóle nie umiem rysować, chociaż na papierze coś namaźgam. Ale na kompie w ogóle nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, fajne rysunki Dziękuję za umieszczenie na liście blogów. Pozdrawiam i czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń