Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 stycznia 2013

Czy wiesz, że...? + Dziękuje

Więc, od czego by tu zacząć... Hmm...

Dziękuje wam za te tysiąc odwiedzin mojego bloga. W tym krótkim czasie mój blog obejrzały takie kraje jak: Polska oczywiście, Stany Zjednoczone, Niemcy i Izrael.

Teraz ciekawostki dotyczące mojego opowiadania:

Czy wiesz, że...?
  • Anka i Eva od początku książki były dedykowane moim pseudo-przyjaciółkom z klasy?
  • Kinga, Kamila i Klaudia przypominają divy z mojej szkoły?
  • Ascar na początku miał być maści skarogniadej?
  • Ascar jest holsztynem, chociaż na początku miał być koniem małopolskim?
  • Magda na początku miała mieć kota?
  • Mada(g)ascar to sequel Crystal Paradis?
  • Magda jest kuzynką Kingi i Piotra (Crystal Paradis)?
  • Żaneta jest charakteryzowana na mnie?
  • Mogut przypomina dementora tylko gdy jest zły albo przestraszony?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz