Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 1 stycznia 2013

Podziękowania+opis Żanety Markowskiej

Serdecznie dziękuję wszystkim którzy czytają mojego bloga, wszystkim którzy na niego wchodzili i czekali na następny rozdział, nawet gdy nie było go przez 2 tygodnie. Wszystkim którzy dawali mi nadzieje na to, że jednak w mojej łepetynie znajduje się coś co mogę publikować na blogu. Wszystkim którzy mnie wspierali i co najważniejsze BYLI....

 Dziękuję wam z całego serca, musicie wiedzieć jedno. Jesteście Najlepszymi i Najwspanialszymi czytelnikami jakich kiedykolwiek poznałam i jakich miałam.

Dziękuję Vero, za namówienie mnie do założenia bloga, za odkrycie mojego talentu do wymyślania, który bałam się wyjawić. Wiedz jedno, jesteś i zawsze będziesz odgrywać jedną z ważniejszych ról w moim Internetowym świecie.

Dziękuję Zaczarowanej Valerii, za to, że komentowała moje blogi takie jak Crystal Paradis i Mada(g)ascar na bloog.pl  Dawałaś mi wielkiego rozpędu w pisaniu, chociaż nie było tego widać. To dla ciebie pisałam Crystal Paradis.

Dziękuję Koniowatej, za to, że była i jest. Dziękuję za komentowanie rozdziałów i za wszystko co dla mnie zrobiła.

Dziękuję Natiszce i Sydney F., mimo, że prowadzicie bloga dość krótko i rzadko komentujecie moje rozdziały. Byłyście kroplą w morzu, która zdziałała wiele, gdyż dzięki wam powiększyło się grono moich czytelników. Czytając wasze rozdziały starałam pisać dłuższe notki, jak widać z niepowodzeniem, ale dziękuje z całego serca.

Dziękuje wam wszystkim za wszystko co zrobiliście, za każdy ruch na moim blogu. Musicie wiedzieć, że jesteście moimi internetowymi przyjaciółmi. Najlepszymi Internetowymi przyjaciółmi jakich poznałam. Jedynymi przyjaciółmi jakich poznałam w życiu...

Wiem, że moje słowa mogą nic nie znaczyć, że często nie mają sensu, chociaż w mojej głowie układają się w cudowne poematy. Ale dziękuje wam, za to, że próbujecie je zrozumieć. Waląc prosto z mostu:

Dziękuję wam wszystkim za wszystko!

---------------------------------------------------------------------

Co do nowego sezonu. Rozdział 1 napiszę jutro.

Zapewne nie wiecie kto to Żaneta Markowska. No więc teraz o niej opowiem.

Jest to jedna z bohaterek drugiego sezonu. Ma proste, rude włosy sięgające do łokci. Ma zielone i enigmatyczne oczy. Uwielbia koszule w kratę. Jej głównymi fobiami są arachnofobia i nyktofobia, czyli boi się ciemności i pająków. Każdy owad wprowadza ją w obrzydzenie (motyle też). Uwielbia rysować, czytać książki i pisać opowiadania.

Jest to taki mały opis Żanety.

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za miłe słowa ;* Też uwielbiam koszule w kratę ;D

    OdpowiedzUsuń